Lula322 Lula322
1106
BLOG

Alfons i dziwka w jednej osobie

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 10

 


 

Prince. Uwielbiam tego faceta.

 

O muzyce Prince'a pisał Miles Davis w swej biografii i były to same superlatywy:

"...Prince robi tyle rzeczy, prawie tak , jakby wszystko potrafił; pisze, śpiewa , produkuje i gra muzykę, gra w filmach , produkuje i reżyseruje je – i obaj , on i Michael Jackson , naprawdę potrafią tańczyć .

Obaj to sukinsyny( dla Milesa określenie sukinsyn jest wyrazem największego podziwu :) przypadkowo tłumacz – Lula :)

ale Prince'a lubię trochę bardziej , jako kompletny i uniwersalny talent muzyczny . Oraz gra , że głowa odpada , jak również śpiewa i pisze ..."

Pewnego razu zapytałem Prince'a : „Gdzie w tej kompozycji jest linia basu? ” Odparł : „ Miles , ja nie piszę linii basu i jeśli kiedykolwiek ją usłyszysz, wyrzucę basistę , bo mnie linia basu przeszkadza ”


  

"Prince jest jak kapłan dla rozrywkowych gości . Jest muzyką ludzi , którzy ruszają w miasto po dziesiątej czy jedenastej wieczór.

(…) jest bardzo miłą osobą z rodu trochę nieśmiałych, a także trochę geniuszem.

Wie, co może i czego nie może zrobić w muzyce i we wszystkim innym .Dociera do wszystkich, bo urzeczywistnia wszystkie iluzje .Ma w sobie coś nieprzyzwoitego , prawie jak alfons i dziwka w jednej osobie , jak transwestyci."

Sign O the Times:




Purple Rain :




Kiss :

 

 

Byłam na jego koncercie na Openerze.Niesamowity 

 

To co o nim napisał Miles Davis to prawda, sama prawda i czysta prawda.  Prince jest geniuszem.

 

Uświadomiłam to sobie ( znów) :)

 gdy wysłuchałam jak wykonuję ten utwór

w nieco innej aranżacji

 

która przywiodła mi na myśl Herbie Hancock'a :

ROCKIT

 


 

Dla mnie,to te same inspiracje.

Prince jest drobnym facetem,poruszał się na scenie z lekkością doskonałego tancerza .Prawdziwe sceniczne zwierzę.Showman. Artysta kompletny. Kupił nas z marszu:)

 

Mnie na pewno:)

 

 

przedruk z : lula322.blog.onet.pl

 

 


 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości