Lula322 Lula322
966
BLOG

Omnia mea mecum porto

Lula322 Lula322 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 17


 

Podoba mi się idea domku przemieszczającego się wraz ze mną, jak w maksymie Biasa z Prieny :"... Omnia mea mecum porto..."Samowystarczalności.


Możliwości odnalezienie się wszędzie.Wolności od przedmiotów.

"Wszystko, czego potrzebuję mam w głowie"*

 

Jak w tej piosencePaula Younga:

 


Przypomina mi się myśl księdza Klimuszki, który mawiał że każdy człowiek ma trzy światy, zewnętrzny, ten w którym mieszka i domek duszy.


 

Dlatego tak bardzo lubię szkic Leonarda da Vinci , który odbieram jako przedstawienie przestrzeni osobistej:


 

       


 

Podobną ideę mógł przedstawiać tutaj:


 

 

 

Moja przestrzeń prywatna, którą zabieram ze sobą jak ślimaczek swój domek. Przestrzeń, w której jestem u siebie.

 

 

Jeszcze film- deser mych rozważań:

 


Lula

 

 

* Maksymę przypomniał mi mój kumpel Dixi

** Przedruk notki z :

http://lula322.blog.onet.pl/

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie