z gitarą I, jesienna
z gitarą I, jesienna
Lula322 Lula322
754
BLOG

Martwa raz jeszcze

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 76

 

 

Cały cykl :)

Pięknie dziękuję za wszelkie komentarze :) Okres pudełkowy  , Vanlulę :) ( rysuneczek tak zatytułowany przesłał mi Przechodzień ):), martwą z kotem :) Od Przechodnia też :), Sylwii Hetman za wiersz  ,Alkamenowi za konstruktywną krytykę -zawsze:)

Przede wszystkim odkryłam, że jeśli wrzucę tu rzeczy, które robiłam " do szuflady" nikt mnie nie pogryzie :) To najważniejsze :)

Jeśli komuś nie podziękowałam to przepraszam i  dziękuję teraz :) 

 

Wrzesień!!!!

 

P.S. z 2.09. 02.20

 

Notka, której  towarzyszyła podwójna pełnia

Noc Błękitnego Księżyca

Adres notki też niezły co zauważyła Wodziannalula322.salon24.pl/444444,martwa-raz-jeszcze


 

Cuda Proszę Państwa

Cuda!

 

Grudzień 2012/Styczeń 2013

 


Zobacz galerię zdjęć:

Martwa butelkowa  zimna
Martwa butelkowa  zimna Wertykalna, pejzażysta Pomarańczowa z okiennicą Pastelowa z gitarą II, nasycona, butelkowa Martwa  ( z okresu pudełkowego) :)  pół-niebieska, z  polnymi kwiatami, pomarańczowym czymś i kotarą :) Marynarska Pomarańczowa   ,  Fauve z kotem Pół -niebieska , grecka
Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości