Lula322 Lula322
592
BLOG

Urodziny

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 52

Urodziny

 Lubczasopism, które założyłam ( powołałam do życia :)
 

-"F!kcje?"
-"Magia raz!"
 -"Iluzjon" 
 

kończą roczek

 

-osesek "Lulizmy" pół :)

 

Pamiętam jaką tremę miałam rok temu gdy zakładałam powyższe pisemka :)

Żeby dodać sobie animuszu założyłam z marszu trzy :)
Lulizmy , trochę mój pamiętnik i najbardziej osobiste LC dobiło później :)
A całkiem niedawno objęłam szefostwo nad LC " Wiersze i noty"
Prezencie od Tomucha Nieznośnego :) Nic w formule tego pisma nie zmieniam .
 

W każdej chwili mogę ruszyć pupę ze stołeczka Tomuch :)


Pięknie dziękuję Czytelnikom i Autorom :)

A teraz

Boom :)

 

 Zdjęcie z Netu- jak większosć zdjęć lub prac , o ktorych nie napisałam, że są mojego autorstwa :)

 

Lula :)

 

P.S

 

To boom jest moje :


 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości