Lula322 Lula322
1417
BLOG

Witaj na świecie Julia :) Zostałam ciocią po raz pierwszy :)

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 51

 

 

Zostałam ciocią   po raz pierwszy :)

Tuż przed trzecią :)

O trzeciej poinformował  mnie telefonicznie mój Brat :)*

 

Czyli   Julia jest na świecie π razy oko od czterech godzin :)

 

Radocha wielka-  i trochę niedowierzanie :)

Toż to jeszcze wczoraj byliśmy dzieciakami :)

Moj Brat przy każdej okazji lubi podkreślać jak to nurkowalismy  w wannie z majtkami na głowie :)

To jest jego ulubione wspomnienie chyba :)

Wanna stała... w kuchni.... z wanny ogladalismy telewizję :) A czasem na

specjalne życzenie dostawaliśmy ciasto drożdżowe na talerzykach

podawane przez ofiarną Mamę:)

No  i nurkowaliśmy :) To był punkt dowodzenia- ta wanna :)

 

 Eh Julia kiedyś usłyszysz  ode mnie masę takich  historii :)

 

Niech się Tobie wiedzie Mała :)

 

A tu masz Słoneczko , ktore narysował Twój Tata jak miał  pięć lat :)
 

  *

Akurat byłam na uczelni,  w radiu grał Santana to

Prezent  na urodziny :) Cudne wejście :)

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości