Lula322 Lula322
797
BLOG

Jeżeli wierzymy, że On jest i On jest

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 30

 

 

 

Dom był tak samo szary, nieco bardziej na lewo
Wzniesienie wyższe, emfatyczne, świetliste.
Ptaki śpiewały błękitem, drzewa zielenią ,smak zamszu.
Próbowałam się zgubić , następnie próbowałam się znaleźć.
Zachować ten błękit, zgiąć w kulkę ,przyjąć jak komunię.
Pozwolić sobie na wiarę , tak jak pozwalam sobie na sen,
 że jeżeli to  miejsce jest znakiem , to ja jestem znakiem też.

 

 

 

 

 

 

 

Spacerowałam dziś, zboczyłam z drogi, i wtedy odnalazłam dom, który kiedyś mi się przyśnił.

 

 21.X.2012

 

  

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości