Lula322 Lula322
642
BLOG

Filc Kot

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 16

 

 Pracowałam nad biżuterią z filcu.
 

Pierwszym krokiem było sporządzenie odpowiedniego materiału.
 

Pukle wełenki filcowej układa się obok siebie, następnie nanosi się drugą warstwę .
 

Następnie oblewa się to wodą z mydlinami.

Następnie trzemy przez folię.

Następnie  urabiamy jak ciasto na pierogi.
 

Można się wyżyć.

To lubię.

 Gdy już skończyłam się pastwić nad moją filcową ściereczką zobaczyłam taki wzorek.

A  raczej zobaczyła go moja Mama .

Ona nienawidzi kotów i się nimi brzydzi.

Pewnie dlatego widzi je wszędzie.

Ja jestem tym kociskiem zachwycona i dlatego zamierzam go uwiecznić na cyklu obrazków i grafik.

Mój pierwszy Filckot.

 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości