Lula322 Lula322
1887
BLOG

Jaka szkoda, że wiersze nie mogą być

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 127

 

 

Jaka szkoda, że wiersze nie mogą być

ołowianymi żołnierzykami w dwuszeregu

w kontrze- do Luli w fotelu.


Wlepiałyby we mnie mądre, czarne ślepka.

Każda para oczu to odrębny wiersz.

Próbują mnie widzieć.


Wiersz bo niedziela i wiersz bo wtorek,

co nie chciał być wierszem- środą,

ale przecież mógłby.


Wiersz bo czułostek nie stało i wiersz

bo jeśli istniały to okazywały

się Słońcem.


Wiersz- Bo-że i wiersz- bo -Wiem

Wiersz -Ach !Brakło sił od tupania nim!

Wtedy usiadłam, no i przyszło To.


O parapet znów uderza deszcz. Wiem ,że

to gra  dla mnie -rodzi nowy wiersz.

Żołnierzyku co jesteś jak proszony gość

porzuć swój dwuszereg ,na mój język

                                                 chodź.

 

 

 

 

5.II.2013

 

 

 

 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości