Słońce
Słońce
Lula322 Lula322
991
BLOG

Lula 3D

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 21

 

 

 

Roland Topor powiedział kiedyś , że jego świat jest światem papierowym. Zapytany o sztuki teatralne odparł:” Jasne, przecież i one powstają na papierze”. Mój pomysł kiełkował  przy notce " Moje włosy" . Inspiracją była także praca z plasteliny, którą wykonałam jako dzieciak .Jedna z warstw mego świata  jest z papieru. Dom z papieru. Pewna cześć życia , melanż tekstów. W sztuce ikebany- kwiat staje się atrakcyjny po zerwaniu- gdy zaistnieje w ręku artysty.Fascynuje mnie świat przedmiotów a zwłaszcza stosunek osób do tych przedmiotów:) Sposób trzymania filiżanki, zamykania drzwi, jedzenia winogron etc.Moje słodkie etcetera:) Zachwyt tym, co ulotne. Ceremoniał. Przedmiot jako obraz i  tekst . Przypomniała mi się analiza wiersza „Zaproszenie do miłości II” Stanisława Grochowiaka, której dokonałam kiedyś. Pisał o : strzępku muślinu, loka złotego wodoroście, szczątkach ryb,piszczałce przykładanej do ust, stukocie obcasików. Czyż nie jest to także wiersz o tej ważności ? Cudzie uważności?:) Grochowiak brał to co miał pod ręką. Ja do mych zdjęć- zabawy- też -i tylko mam nadzieję, że nie przypominam dr Lectera, który podejmując swych gości kolacją postąpił podobnie-wywołując w konsekwencji u nieszczęśników jadłowstręt i pociąg do kieliszka.

Mam nadzieję, że jestem milsza :)

 Lula3D

 

 

 

 


 

 

Zobacz galerię zdjęć:

Drzewo
Drzewo Moje włosy Folia a pod folią sznureczek Dwie łyżki kawy,półtora cukru Dwie małe rybki Agrafki Spinacze Magnes Szachy Moje guziczki Kwiatek za grę
Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura