Lula322 Lula322
949
BLOG

Moja Mama nastąpiła na Kota

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 43

Moja Mama nastąpiła na Kota
co w wyniku jej działania zszedł
może dlatego już nie miałam prawa
mieć twarzy z alabastru.

Słodko grały wizje przyszłości,
przeszłych marzeń lepkie słoiczki
chłonące przestrzeń miarowo
ułożone ścieżką.

Jej widok budzi szkwał
sunący z oczu do ust wezbranych
klamka usiłująca zamknąć drzwi
których zamknąć nie można.

Nie pozwala nazwać drzewa drzewem ,
czerni czernią ,Soboty czynić sobotą
Czasu czasem póki jest czas
mam tak wiele do powiedzenia
na chwilę muszę wyjść. 

 

 



 

 Dlaczego moja Mama nie lubi Kotów

 

 

 1-14.III.2013

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości