Lula322 Lula322
2205
BLOG

Trzy niebieskie wiersze

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 32

 

Trzy niebieskie wiersze.

Bo kolejna notka będzie czerwona :)

Trzy  znane  Czytelnikom bloga -niebieskie wiersze- na niedzielę :)

 

 

Historyjka dla Julii

 
                       
                             
                                mojej Bratanicy Julii
 
 
 
 
Był dom 
Mieszkanie na poddaszu 
Kuchnia, a w niej wanna.
Ta wanna była całym światem 
Braciszku wiesz ,
że Wenus wyszła z piany?
Mama nie czytała. 
 
To było to samo uwielbienie
tajemniczej bestii, 
która miała nadejść.
Miała też pożreć 
głupie małe rybki
jednak kto by myślał ?
 
To była radość oceanu
O długości dwa i pół metra
szerokości półtora.
Czasem mam nadzieję, 
że ten  sam ocean kiedyś mnie 
przytuli .Może jak opowiesz 
tę historię Julii
 
 
 
 
 
 
Jeżeli wierzymy, że On jest i On jest
 
 
Dom był tak samo szary, nieco bardziej na lewo
Wzniesienie wyższe, emfatyczne, świetliste.
Ptaki śpiewały błękitem, drzewa zielenią ,smak zamszu.
Próbowałam się zgubić , następnie próbowałam się znaleźć.
Zachować ten błękit, zgiąć w kulkę ,przyjąć jak komunię.
Pozwolić sobie na wiarę , tak jak pozwalam sobie na sen,
że jeżeli to  miejsce jest znakiem , to ja jestem znakiem też.
 
 
 
 
 
Gołębica
 
 
Gołębica
co płynie
na oddechu mej Matki
jest mlecznobiałą siłą.
Potrafię uwierzyć,
że pochodzi z morza.
Żywi się tym co znajdzie
Nigdy nie jest głodna.
Może ma tajemnicze układy
ze Słońcem.
Takim co rozświetla noc,
Takim co oślepia
bólem, co nie boli.
Chciałabym by przyszła
chociaż we śnie
i usiadła na mej dłoni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura