Lula322 Lula322
2641
BLOG

Trzy wiersze o tańcu

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 92

 

 

 
które mogłyby być wierszami o nocy
mogłyby być wierszami o czerwieni
 

 

tango

 
 
Nie jest moim przyjacielem
wrogiem nie jest też
Jeśli powiem miłość
to nadejdzie zmrok
Ciemne szpony co przebiją
mnie 
znacząc rysy uliczek 
mrocznych spelunek
wszystkie są takie same
Krew szminki 
Czerń sukienki
Kropla potu
Przepraszam
Próbowałam
Nie potrafię przestać 
Patrzeć
Jak oni 
tańczą 
tango.
 
 
 
 
 
11.III.2013
 
 
 
 
 
 
Tak 
nie 
tak
Takt
Mówisz że 
Dużo biorę
Wezmę 
jeszcze 
więcej
Cukierek 
W ustach
opalizuje
światłem 
latarni
Wibrującym 
żelazem
Zmierzchem 
co zbliża
Ciała
Koronkowy 
Szept
Mój Cukiereczek 
nie oddam.
 
 
 
 
 
1.IV.2013
 
 
 
 
 
 
 
Puls przestrzeni
jest już  moim 
Pulsem 
i czerwieni też
Las Żył ożył
Gorącem 
Słońca
Tańczy
ku paznokciom 
stóp
kierując się
Drga  w nich 
obraz nocy
Rubieży droga
którą  przejdę
aby poznać
Bezkresnego
Boga
 
 
 
 
 
7.IV. 2013
 
 
 
 
 
 
Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura