Lula322 Lula322
541
BLOG

Ładne Kwiatki

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 21

 

 

Nigdy nie sypałam kwiatków *

na Boże Ciało

postanowiłam więc

sypnąć tak :

 

 

 *

Ale poduszkę się niosło/ i szarfę od

Do zdjęć kwiatuszków zainspirował  mnie Wawel 

 

 

ANATOMIA ŻABY

 Myślę sobie czasem/ Jaka jest malutka/ Mogłabym zgnieść/ w dłoni/ Pałacyk jej ciała/ Labirynt kosteczek/ z widełek jęzorkiem/ obłąkaną/ grzechotkę/ Żaba / Maszyneria groteski/  Śliski skrawek/ Raju/ Ona wie lepiej / Teraz uczy /mnie Jak /  obudzić w sobie/  imć  Pana Rabelaise

 

 

 

FUGA

Tumult ptaków w korytarzyku/  Ściany pełne ich skrzydeł/  zewsząd nawoływanie/ głosy ponad mną /  i ponad głosem miasta/  Wskazują drogę/  którą idę gdy /  odkrywam/  że ja  jestem /  ptakiem

 

P.S.

Filmy posiadają napisy- więc jeśli napisów nie będzie widać- proszę dać znać :)

 

 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura