Lula322 Lula322
774
BLOG

Kulinaria

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 71

 

albo : Trzy wiersze , które  mogłyby być wierszami o jedzeniu

 

W drodze


O proszę kroi się

coś nowego

kolacja z obsesji

Jajeczko do pożarcia

z zarodkiem

trupkiem ptaszka

w środku

Braciszka

w milczeniu

co powraca nocą

 

Gdziekolwiek nie spojrzę

wszędzie jesteś Ty

Piórko na wietrze

i astma błyszcząca

płacz rys

i dołek żołądka

Bądź tak miła

nie kradnij

mi wierszy.

 

 

W powietrzu układam...

 

W powietrzu układam garnuszki

W powietrzu układam łyżeczki

Suknie śmiejące się żarem

Sny czarownicy dziwnej strawy

zmyślam  ten napój z marzeń

jak dziecko bawiące się latem

Księżycem dnia ogrodem tworów

z domu co przychodzi z wiatrem

szeptem układającym usta w chodź.

Rozkwita we mnie uwielbienie  mocy.

 

 

 

 

Bliznowiec


Guma do żucia

Bliznowca

mapa upadków

z trzepaka

Sny o wieczności

w ciele


latarnia mroku

żony marynarza

co nie wróci

sklepikarza

niezjedzonej bułki

 

List korowody

i kamyki chęci

Ślad po rzemyku

z krzyżykiem

na szyi

 

Zaklęcie klęcznika

Na moim języku

 

Jestem zawarta w sobie

Drogowskaz

Nic tu po tobie

a sny uśmiechają się

do mnie.

 

 

28.29. VII. 2013

 

Wiersze, ktore układałam wczoraj w domu Dziadków

 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura