Lula322 Lula322
630
BLOG

Jaki numer mam wykręcić ?

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 68

 

-Gdzie jesteś ?

-Jadę popływać, a co ?

-Nic nic.

-No mów!

-Ciotka miała telefon : „ Lula jest chora i potrzebuje dwieście pięćdziesiąt tysięcy na operację”

-O!!! I co odpowiedziała?

-Była zupełnie roztrzęsiona. Powiedziała, że to pomyłka i odłożyła słuchawkę. Masz zakaz szwendania się !

-Oj Mama ! Spokojnie !- Mówili, że zbierają dla mnie na operację, a nie że chcą mnie uprowadzić i zamordować !

 

 

 Miło? Miło

 Cholerna Ciotka, tyle razy jej mówiłam, że za dużo gada przez telefon !

 8.VIII.2013

 

Kawałek, który zawsze będzie mi się kojarzył z pewnymi wakacjami :

 

 

 196545

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości