Lula322 Lula322
747
BLOG

Kot z Cheshire

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 55

 

(…) nagle ze zdumieniem ujrzała na jednym z pobliskich drzew KotaDziwaka.

Na widok Alicji Kot uśmiechnął się swym zwyczajem od ucha do ucha.(...)

Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? - mówiła dalej.

- To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść - odparł Kot-Dziwak.

- Właściwie wszystko mi jedno.

- W takim razie również wszystko jedno, którędy pójdziesz.

- Chciałabym tylko dostać się dokądś - dodała Alicja w formie wyjaśnienia

- Ach, na pewno tam się dostaniesz, jeśli tylko będziesz szła dość długo.

 

 

  

Alicja nie znalazła na to odpowiedzi, zaczęła więc z innej beczki:

- A kto mieszka tutaj w okolicy?

- W tym kierunku mieszka Kapelusznik - rzekł Kot zataczając krąg prawą łapą, - A w

tym (ten sam ruch lewą) - Szarak. Możesz odwiedzić któregoś z nich: obaj są

zwariowani.

- Ale ja nie chciałabym mieć do czynienia z wariatami - rzekła Alicja.

- O, na to nie ma już rady - odparł Kot. - Wszyscy mamy tutaj bzika Ja mam bzika, ty

masz bzika.

- Skąd może pan wiedzieć, że ja mam bzika? - zapytała Alicja.

- Musisz mieć. Inaczej nie przyszłabyś tutaj.

(...)A w ogóle wolałabym, żeby pan nie znikał i nie pojawiał się tak nagle. Można od tego zgłupieć.

- Zgoda - rzekł Kot i tym razem zaczął znikać bardzo powoli, zaczynając od końca ogona, a kończąc na

uśmiechu, który pozostał jeszcze przez pewien czas, zawieszony nad gałęzią.

Str 36-37

 

z : http://miwikiki.wikispaces.com/file/view/Alicja+w+Krainie+Czar%C3%B3w.pdf

Jednak ja najbardziej lubię tłumaczenie Słomczyńskiego- niestety nie miałam pod ręką :)

 

 nie duszę kotów

 

 

 

 P.S.  z  23.00 :)

Warto zerknać do Lemoniadowego:

http://lemoniadowy.salon24.pl/530196,oczy-bez-kota

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura