Lula322 Lula322
363
BLOG

Lou

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 29

 

W trzech odsłonach, które lubię najbardziej i które mi są bliskie bo:

Lubię rebeliancką lekkość i radochę „Walk on the wild side” , "Kruka" ponieważ bywam nocnym włóczęgą,  a „Sunday morning”- Bo ja jestem niedzielnym dzieckiem.

 Lou Reed stworzył coś co zamieszkało w mojej głowie na dobre i co jest mi bliskie, przez co bliski jest mi także Człowiek – Twórca.

Przypomina mi się historyjka z przedmowy do książki o Fellinim, napisanej przez Billy Wildera ( cytuję z pamięci) :

Wracaliśmy z W.Wylerem z pogrzebu Lubitscha / No i nie będzie już Lubitscha powiedziałem / a Wyler: Gorzej- nie będzie już filmów Lubitscha

i Wilder pointuje to tak: A teraz nie będzie już i Felliniego”

 

Lula pointuje- a  teraz nie będzie już Lou


Pociąg do śmierci

Szlaczek wagoników

 


 

 
 
 
 
 
 
Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura