Lula322 Lula322
587
BLOG

uśmiech Co

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 37

 

 

uśmiech Co

 

                                dla Przyjaciela

 

 

uśmiech Co

przeraża

Trzy Osoby Boskie

z ołtarza dotyku

wołanie o spokój

zabierz pamięć słów

Boże co

JAK

JA

TY

IDŹ

 

 

nie mogłam Ci pomóc

mogłam tylko być

 

 
 
 
 
Widnokrag

 

Wiesz że Twoja twarz

jest dla mnie widnokręgiem?

 

Nigdy nie mówiłam

a wiedziałam zawsze

 

Nosiłam pieśń jak kwiatuszek

kołysząc się z nóżki na nóżkę


takt

 

Do kołyski miłość

Od kołyski ja

 

Prawda

uśmiecham

 

 

 Witam nowy dzień

 

 

 

 

 

Trzeci

 

Trzeciego nie będzie

Trzeci

Bo wiem to

Ja

kot z kulawą nogą

dziecię czarnoksiężnika

przetrąconej bajki

OnKotJa

Uśmiecha

 

 

najpierw piszemy

później się całujemy

później piję wódkę

 

 

 

 

pisane dziś o poranku

( trzy  o uśmiechu )

 

 31.X.2013



 

 

 
Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura