Lula322 Lula322
352
BLOG

piórko na firance

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 32

                                                                                                                      

                                                                                                       Dla Nohooda


piórko na firance

zostawione przez
małego ptaszka
zszedł, nie ja mu droga
chciał odnaleźć Boga
i to nie była
igraszka
 
ale
i gra
nie
co -nie (?)-
-małego
Fru

piórko na wietrze
Ja
cała w sznureczkach
naciągam sznurek
to boli iskierka
żadna to dla mnie
bajeczka

wiruję w oddechu ,
który błąka się
nieśmiało
zagląda mi w usta
 
nieboskłonić

 

pragnę się
Ja
 
 
 
 
 
Nav i Tichy- dziękuję* :)
 
 16.12.2013
 

 

 

 


 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura