Lula322 Lula322
249
BLOG

wagoniki zaprzęgu

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 14

 

Pasjami lubię audycję Kuby Strzyczkowskiego i słucham regularnie:)

Nawet jeśli się nie mogę skupić na temacie – uspokaja mnie brzęczenie głosu Pana Kuby, gdzieś na marginesie mojej rzeczywistości :) Balsamiczny, balsamiczny :)

Niech mi brzęczy :)

No więc przed chwilą była świąteczna „Za,a nawet przeciw” -Słuchacze dzwonili z życzeniami.

Zadzwoniła Pani, żaląc się, że jej sześćdziesięcioletni mąż został wczoraj (?) ukarany mandatem.

Ruszył na zielonym świetle, jednak bezduszna policjantka stwierdziła autorytatywnie, że jeszcze było czerwone.

Zamiast pouczenia -dwieście złotych mandatu.

Mąż to odchorował- trafił do szpitala- nigdy nie łamie regulaminu -jest bardzo ostrożnym kierowcą.

W Rodzinie- ta Pani żyje za siedemset złotych miesięcznie.

Chciała złożyć życzenia policjantce.

 

Dlaczego piszę ?

 

Po chwili zadzwonił Pan i powiedział: Też mnie kiedyś ukarano w podobny sposób, też niesłusznie.

Jeśli istnieje taka szansa- poproszę o telefon do tej Rodziny

Podaruję im dwieście złotych :)

  o ! :)


Drogi Słuchaczu od dwustu:)

Wiesz , że mi także podarowałeś prezent?

I to taki, którego zmierzyć nie można :)

I mogę podziękować właśnie tak , skrobiąc notkę :)

Lula :)



 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości