Lula322 Lula322
787
BLOG

samochód, łódka , helikopter

Lula322 Lula322 Kultura Obserwuj notkę 47

 

 

 Powódź. Trwa Ewakuacja mieszkańców. Wszyscy ładują się do samochodów tylko jeden mężczyzna nie chce.

- Jest jeszcze miejsce! -wołają ludzie z samochodu

- Nie! Bóg mnie uratuje!

Samochody odjeżdżają. woda podnosi się. Fale dochodzą już prawie pod dom mężczyzny. Podpływa łódka z ratownikami , którzy mówią:

- Ratuj się. Mamy tutaj wolne miejsce, zabierz się z nami

- Nie trzeba. Bóg mnie uratuje.

Łódź odpływa. Poziom wody wciąż  się podnosi. Mężczyzna wchodzi na dach swojego domu. Nagle pojawia się helikopter. Ktoś z załogi zrzuca drabinkę i krzyczą żeby  mężczyzna wsiadał, bo poziom wody jeszcze się podniesie.

- Spokojnie, spokojnie. Bóg mnie uratuje!

Helikopter w końcu odlatuje. Bohater opowieści zostaje sam. Fala zalewa wszystko. Tonie.

Po śmierci staje przed Bogiem i mówi:

- Panie Boże. Wierzyłem Ci ! Myślałem, że mnie uratujesz a Ty mnie wykiwałeś. Jak mogłeś mi to zrobić ?

A Bóg na to:

Wysłałem Ci samochód, łódkę i helikopter! Czego jeszcze chciałeś ?

__________________________________________________________

 

Historyjkę znam z jednej z książek o pozytywnym myśleniu, nie miałam książki pod ręką, więc wyszukałam w necie-widzę, że chodzi w różnych wersjach ( w wersji dla marynarzy są dwie łódki , sic !:)

 

Taki odpowiednik dowcipu:

-Do cholery Panie Boże -dlaczego nie mogę wygrać w totka ?

-Do cholery , daj mi szansę i kup los !



 w 2014 życzę Wam (sobie również:) zauważania wszelkich:

 

-samochodów

-łódek

-helikopterów

etc:)


 

znaków, cudów Pana Boga, które czynią rzeczywistość wspaniałą :)


 

Od siebie dorzucam do życzeń- pakiet niekończącej się radochy, takiej mitologicznej wątroby, niezniszczalnej:)


 Lula :) 



Garstka obrazków z  mego2013 bloga:) 

  

 

Ubiegłoroczny filmik


 


Na początku roku z Muhomorniczą wymyślałyśmy takie sklejki tu moja:


 "Kiedyś kula ognista Henry Miller poszybuje w przestworza, tam gdzieś hen


spotka się z druga kulą  i będzie to Pablo Picasso" (H. Miller)

 

 

 

A tu bez komentarza :)

 

 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura