Lula322 Lula322
1121
BLOG

Dlaczego moja Mama nie lubi kotów

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 59

 

 Pytał wczoraj  Yossarian 

 

Sprawa jest prosta.
 

Tuż przed narodzinami małej Luli Mama spędzała wakacje ( upalny sierpień ) w małej

miejscowości gdzieś w centralnej Polsce.
 

Domu pełnym zabobonnych ciotek i zwierząt.

Pewnego dnia uległa kolizji z takim właśnie zwierzęciem.
 

Ciężarna kotką, co wylegiwała się w progu  i słońcu.

W drzwiach wisiała kotara ,więc kotka była poza zasięgiem wzroku.

Kotka zaczęła się wydzierać rozpaczliwie

Mama przyłożyła w panice ręce do twarzy.

Pandemonium!

Zbiegły się ciotki i orzekły :

Boże coś ty zrobiła ! Teraz twoje dziecko urodzi się z kocią twarzą!

(Nawiasem mówiąc z kotką, co uległa nadepnięciu było źle )

Moja Mama się autentycznie przeraziła i zapamiętała to wydarzenie.

Do tego stopnia , że pierwszymi jej słowami  (gdy powiedziano że ma córeczkę)   były te, które  skierowała do położnej :  Siostro Klaro , czy ona ma kota na twarzy?


Siostra Klara zapewne pomyślała , że jeszcze działa szok poporodowy, ale Mama pytała serio.

Taka jest do dzisiaj :)  Ma w sobie sporo  z dziecka, jest wrażliwa, zależna od opinii  innych, wierzy , że złym słowem i myślą można wyrządzić krzywdę.

Masę mam historii na ten temat.

 Ja natomiast z " kocim przesądem " spotkałam się przy okazji pisania licencjatu. upewniając się wówczas, 

  że nie był niestety autorstwa mych ciotek , wymyślonym na potrzebę chwili.

 Faktycznie dość popularny zabobon ku przestrodze . Ciężarne winny unikać kotów , nie patrzeć ,nie stykać się etc.  Zresztą  nie tylko  kotów , myszki nie myszki  też :)


Ja tymczasem od dziecka byłam ładna.

Do tego stopnia , że nawet matki, które w tym czasie rodziły przychodziły oglądać mnie.

 

 

 


Przepraszam , że tak przy niedzieli :)

Jednak uwielbiam niedziele ,bo to dzień moich narodzin :)

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości