Lula322 Lula322
355
BLOG

Lubię Wrony

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 38

 

Reklamy dla Wybrańców. Dla tych co chcą 

i dla tych co nie chcą, jednak nic z tym nie robią.

Nie dla mnie. Polecam rozszerzenia przeglądarek. Działają bez pudla.

Ponieważ chodzą jak znalazł -Odwieszam moje zawieszenie:)

Nastrój mam jak po burzy więc po „pieprznym” kawałku:)

 

Proszę uprzejmie sympatyczne „ Lubię wrony”

Panu Adamowi Konradowi   pięknie dziękuję za linka :)

 

 

Wrony u mnie i tutaj:

Jedna Wrona drugiej Wronie

"Kra moja mać"

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości